Hoh

Shiiit! Jag är så trött! Varför? Ingen aning! Jag fick den brillianta idén om en power-nap såhär på dagen, somnade vid två/halv tre vaknade nu typ och är tröttare än någonsin. Vad är det för fel på mig? Det spelar ingen roll hur tidigt jag går och lägger mig, eller när jag stiger upp, jag är ändå lika slutkörd. Stressen är en faktor som smyger sig på. Denna vecka fick jag ett prov pålagt på allt och en betygsvarning som inte bådar gott. Fyfaan rent ut sagt. Skall nu ta fem bussen in till stan för att kolla på någon teater. Jag tycker synd om dem som träffar mig, då jag nu är surare än surströmming gone bad. Det är för mycket att tänka på helt enkelt! A&S provet, NP i svenska, körkort, franskan, matten, teatern -repliker, ännu ett NP i svenska, sömnSömnSÖMN! Å, nämde jag att det är typ tills nästa vecka?
Och inte blir det bättre av att våren är på väg. "Vårkänslor! Jippi!" Nej. Snarare ångest över att man inte är ute i det fina vädret utan sitter inne och pluggar alt. sover bort denna ljuva tid som stinker av rutten fisk och brisar av frisk luft.

This is what grinds my gears
Människor som säger sig "leva studentlivet". Vakna, vi går på gymnasiet, din mamma lagar fortfarande köttbullar åt dig (alt. att ta med dig "hem" för du 'bor ju inte hemma' längre), du kan åka hem när du vill, du har inga studielån att oroa dig för och ja, du går varken på högskola, universitet eller college.

Tack.

\\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback