Bah!

God damn it sicken helg! Lördag=utgång. Haha, det var faktiskt kul! Kareoke på Bockarna, jag + Vevve dansade och sjöng när det inte alls var vi som skulle sjunga. Gick ut och fick inte komma in igen, "Nej, gå ett varv". Gick ett varv, "Gå ett till" Blääää. Sen gick vi in och gick på toa sen fortsatte vi mot Stadt ( Vi blev förbjudna att dricka något mera på Bockarna XD ). Där inne var det ganska dött, men efter ett tag blev det mer folk. Jag och Veronica satt med några vid ett bord och pratade franska med varandra (eller ja, jag försökte och Vevve sa typ " Fladcheepr kgfdp  peepee fkspdfvl merci!" HAHA!). Sen försökte fotbollskillen impa med sin tyska (Ehmm..?) men det tog inte så bra då jag inte är speciellt fascinerad av det tycka språket, då välte veronic ölen i knät på han så han måsta gå hem och byta byxor. Hahaha!  Dock kom han tillbaka och insisterade på att visa mig sina byxor, men I couldent care less. Så blev det dans för hela slanten (tror jag iallafall?) ;p Och mer franska inne på toaletterna. Diverse sms till "fantomen" och en kräkandes Malin på tågstationen. Jag åkte (natt)bussen hem gratis! Charmör eller vadå? ;) Faktiskt inte, vi lovade att komma och betala efter 10minuter för då fungerade kortet igen (?) men ja, vad ska man säga. X)  Jackan glömdes hos Carro så jag åkte hem i t-shirt, hmm. Jag försökte få tag i Carro och har nu sett i efterhand smsen, vilka såg ut ungefär såhär:
Jag: "Carro! Min jacka är hos dig! Öppna!"
Carro: " Va? Ingen har nå här... Ja vet inte... Din hår."
Jag: " Caro, jag nästan döva min kabbub och bl, i sömne"
Caro: "J?"

Hahahahahaha!  XD Skrattar ihjäl mig!

Oh, fy fan ='D
Det var utgången det!
På söndagen var man pretty much död så.

\\
Over and Out


Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback