Men Hej!

Ja, men "Hej jag är deprimerad!"

Nej då, inte alls!!! =D
=D


Idag så ska jag till Tessan (och Bernie såklart!) och äta middag. Haha "Tessan"! Men Therese då! Sen ska vi förmodligen äta nå gotta också =) Sen SKA vi titta på Grey's!!!! Jag vill!!! "Nä, heroes!" Säger Tess då, men icke! Grey'sGrey'sGrey'sGrey's!! Jag har ju redan sett det avsnittet av Heroes ju! + Att det är ju premiär för Grey's ikväll!
Kanske man tar en Jarhead också på kvällskvisten  ;p
Men nu ska jag färga håret tror jag, om jag hinner!  =?)


♥Imorgon fyller jag år!!!!! Wiiiiiiie!!! 1-8!!!!!! Art-on!!! GAHHHHH!!!!!!!!! XDXDXDXDXD
Simone Idén-Höglund, 18 år(!) Den 20 september 2007®
Yessssahh!
=D


I love Myself!  Jag är bäst!  =D

\\

Over and Out.

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback