Lördag

Jag måste säga att jag hade typ världens bästa dag igår. Jimpan fyllde ju år så han fick presenter och kärlek(smums) av mig  ;)  Han blev jätteglad och det blev jag med, kändes som jag lyckats! =)  Sen åkte vi till systemet och jag fick se en stolt man komma ut med sin första låda öl han någonsin köpt själv på SystemBolaget. Haha
Sen blev det mys hos han hela dagen, mmmm =) Sen kom det folk och vi åt tårta och drack. Sen åkte jag och Jimmie till Pär och Nathalie, där var det också trevligt. Sen gick vi till Eva, och Jocke spelade gitarr som vanligt. Och jag sjöng! GAH! Jag sjöng ju tillochmed kareoke! Nooooooooo!!! Jag ska härmed inte dricka mig berusad och vara skämmig något mera!  Men det var väl kul, tills vi skulle gå hem. Då (självklart) börjar jag och Jimmie bråka (som vanligt) om någon småsak, jag säger ju det! Vi kan inte vara med varandra på fyllan, då bråkar vi ihjäl varandra. Haha. Och ingen ger sig heller, iallafall inte jag! Fan heller! Tjurskallig som en... tjur?
Hahaha.
Imorse vaknade jag och hela världen åkte runt, runt, runt och Jimpan vägrade vakna. Sen klev vi upp iallafall och fick en varsin räkmacka -typ- av Harriet, snäll som hon är, och mjölk. Mmmm. =)

Nu ska jag ner till Momma och äta räkmacka också! =)  (Inte för att jag är så mycket för räkor men Mmmm!)



\\


Over and Out,
Grattis Jimpan min!   =)

Kommentarer
Postat av: Kimpa

Kolla min blogg om du vill lära dig göra smokey-eyes!

2007-09-30 @ 18:52:11
URL: http://kimbellander.blogg.se

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback