Whooosssh!

Ah, äntligen. Nu är båda svenskauppgifterna klara. Pust.
För övrigt hade jag världens sämsta körlektion idag. Eller, nja. Det var nog bara för att jag inte kan slappna av och jag blir stressad. Blä. Haha. Sen har jag bara pluggat och pluggat med det nedrans referatet. Hittade ingen artikel heller förräns jag gick ner i källaren och rotade i en gammal ST från juni. =D  Skrev om Nsona Gerard. "Inte paradiset men helt okej" var artikelns namn.
Men dock har jag ju inge färg i skrivaren fortfarande, så det ska fixas klart tills imorgon.
Hade tänkt att gå på aerobic ikväll, men ja. Jag vet inte jag... Hmm..
Och det är praktik nästa vecka, har jag någon då? Noo. Men kanske i helgen får jag en sväng, kanske några dagar sen också.

Jaja. Nu ska jag gå in och dricka vatten. Vatten!vatten!vatten!vatten!


\\


Over and Out!
=)

Kommentarer
Postat av: Therese

jamen gå på aerobicen så slipper
jag vara själv med alla medelålders =)

2007-10-17 @ 06:51:45
URL: http://theresesilen.blogg.se

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback