Step it up!

Yes. Var nyss på "step". Skönt att "svettas lite"! ;)
Nu har jag tagit mig en dusch och dragit för alla fönster i stugan, utom de som har utsikt mot täkterna, så nu kan jag gå omkring naken bäst ja vill! =D  Utan en massa nyfikna grannar som glor!
Och fick reda på att det inte alls kosta dyrt för mig *under nitton* att gå på step, push o aerobic, så det blir det mer av!  Men dock kom jag på att jag inte kan gå på tisdag för då skall jag ju kolla på en pjäs. Eller ja, det är nog mer dans.
Men nu skall jag nog dra mig till sängs och mysa.

(Gah! Varför håller inte min budget?! Ny jacka, nya träninsskor, träningsavgift, etc etc. ! Show me the money! )
;)

\\

Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback