Söndag, måndag, söndag, måndag...

Ja, igår (söndag då) så blev det bara onyttigheter. Ica-pizza, chips o dipp. Dock kollade vi på Heroes, vilket inte var onyttigt överhuvudtaget! Jag sa: "Är du säker på att det är bara 22 avsnitt? Det låter konstigt." Jimmie sa: "Ja, jag är säker."  Sen när det 22 avsnittet var slut så var det som jag sa, det nästsista avsnittet (!) Spänningen är olidlig! Nedrans Sylar! ( Simone <3 Hiro ) 

Idag måndag, så har det varit en knepig dag på någe vis. Åkte in och hade franska, vilket inte var jobbigt alls för läraren stod vid datorn hela lektionen och ställde frågor om vanliga fraser. Sen hade jag teater, lite mysko när jag skulle försöka "förföra" alla med min monolog. Men jag måste erkänna att jag har skitkul när jag mobbar Mona för i fredags! Hahaha.
Sen åkte jag hem. (Först shoppade jag dock loss på apoteket för jag har fått en snurr på hudvård). Jag skulle städa, men jag somnade. Sen kändes det som jag var sjuk, så jag har gått omkring i morgonrock och ätit chips.
Idag är en Bridget-dag, därför har jag nyss tittat klart på Bridget Jones's Dagbok och skall snart kolla på tvåan. (Men Boston tea party först, of course). And I quote Mark Darcys father when he says how much he likes Bridget: "I like a women with a backside you can park your bike in and rest your pint on!"  =D
Ahiii


See ya, vill inte va dig.
=D

\\

Over and Out




Åå, just det. För dom som undrar hur "almanacksspelet" går till (Therese) ;) Så är det så att man ska gissa vilka namn Mandy håller på i almanackan, sen får man visst mycket poäng beroende på hur många ledtrådar (bokstäver) hon ger en. =D

Kommentarer
Postat av: Therese

haha ok =P
låter svårt =)

2007-10-09 @ 09:57:02
URL: http://theresesilen.blogg.se

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback