Lägenheeeoooouut

Japp.  Badade i badkaret igårkväll och tittade på Heroes och sov.
Vaknade upp själv i lägenheten imorse. Jimpan hade åkt och jobbat och jag har inget att göra eftersom det är praktikvecka denna vecka. Sen kom mami och hämtade mig, och så åkte vi hem och åt frukost. För att i Jimmies kylskåp fanns :

  • Ketchup
  • En colaflaska med vatten

Sen har jag bara slöat hela dagen. Länge sen man var såhär "ledig".
Och har helt glömt danspjäsen jag skulle ha tittat på! Fuck.
+Att jag inte vet om jag har tågbiljetter till teaterdagarbajs"praktik"grejs imorgon! Känns liiite onödigt att ta 05.45 bussen in till stan för att få reda på om jag kan/inte kan åka till Gävle hela jävla dagen.  Bläää. Och jag vet inte ens om det kan räknas som en praktikdag heller. Bajsa på idiotiska lärare som bara bryr sig om sig själv "Ja, men nu får ni fixa det för jag tar inget ansvar". BLÄ! Väx upp för fan! 

MMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM

\\
Over and Out
Arg&Rastlös!


Kommentarer
Postat av: Therese

Vart har jimpan flyttat då? =)

2007-10-23 @ 18:30:48
URL: http://theresesilen.blogg.se
Postat av: Therese

Jaja så det blif inflyttningsfest i helgen då!? ;P
Tack btw.=)

2007-10-23 @ 21:57:08
URL: http://theresesilen.blogg.se

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback