I <3 Indiska

Idag handlade jag upp allt. Allt utom en ynka hundring och fyrtiosju små slantar.  På Indiska

  • Två nya vinglas (!!<3!!)
  • Ett rött fint fat (ljus på)
  • Ett halsband (wow, rea!)
  • En ljuslykta (till min pappa faktiskt!)
  • Vin

Och nu var det slut på det roliga.
Imorgon ska jag upp halv sju, praktisera med min mamma! Jaa, det ska jag! Haha, jag har nog aldrig praktiserat med mina föräldrar någongång så det blir värsta "Hej-det-här-gjorde-man-när-man-gick-i-mellanstadiet" praktik. =D  Men det ska nog bli kul. Sen slutar jag vid fyra, så då ska jag ner till Papi och hänga med dem. Mah, saknar min lillasyster enormt!  =)

Men nu ska jag dricka mitt goda vin ur mina nya, fina, guldiga vinglas!  X)

\\

Over and Out.
Simone. Stugan 19.25


Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback