Gäfle

Ja. Idag bar det iväg till Gävle. Åkte typ sex från Gnarp, sju (x-2000!) till Gävle. Skolan payade. Sen kollat på teatersnuttar hela dagen, sen sprungit till tåget för att hinna hem innan 21.27, ingen orkade vara kvar så länge. 
Men, ja. Åter till ämnet. Eftersom jag är en av fyra elever som är medlem i Bromangymnasiets Kulturråd  så har jag/vi då tittat på dessa teatrar. Jag måste erkänna att det fanns få bra. Det mesta var också för barn. MEN! En grupp av killar (mums också btw) med slaginstrument av alla dess slag: Trummor, bla, bla, bla och bla etcetc, de måste bara komma till Hudik! Man fick bara se ett smakprov men GOSH! Snacka om takt! I'm in looove.  ;)  Och roliga var dom ockå. Jag gillade dem skarpt! En utav dem satt och trummade medans de andra plockade bort bit för bit av trumsetet och de började själva spela i takt på samma ställe som den första fortfarande slog i luften i takt. Ahhh. Vill se hela!!

Nu måste jag gå och dricka något.

\\

Over and Out

Btw, 19 sidor yoga, De ni!
;)

Kommentarer
Postat av: Therese

19 sidor yoga?

2007-10-24 @ 21:01:06
URL: http://theresesilen.blogg.se
Postat av: Mia

Hello bitch! Jag ska bo hemma på lovet.. ska vi inte hitta på nåt då? vi fem :P Var ju evigheter sedan!

2007-10-25 @ 12:31:44
URL: http://[email protected]

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback