Mah!

Ja, man kan ju fatta att jag är seg. Jag har nyss gjort klart religionen, pluggat lite matte (dock inte ens hälften av vad jag borde ha gjort) och nu är jag hungrig som en gnu. Inte för att jag har någon mat menmen. ;)
Jag har beställt mer körlektioner också. På måndag börjar det. Satt en sväng med Veroniq på Roffes idag och övade på teorin. Sen åkte vi bussen hem och planerade att vi ska flytta till Paris när vi slutar gymnasiet. Haha, Vevve sa "Vill inte du flytta utomlands när vi sluter?" Jag svarade "Jo, till Frankrike?"  Vevve "Ja! Paris! Eller Italien?" Jag "Men vi kan ju franska..."  Haha. Det roliga är att ju mer jag tänker på det, ju mer vill jag. Kanske inte Veroniq menade så allvarligt, men det låter mäkta lockande må jag säga. Det kanske är det jag ska göra efter jag har tagit stuenten?
Wow.  =D

Mah, jag tror att jag ska kolla på Prison Break nu. Pappa hade avsnitt 1-13 på DVD så jag stal dem så nu har jag också börjat kolla på det. Och jag måste säga att jag är helt såld.  ;)

\\

Over and Out

Kommentarer
Postat av: Therese

första säsongen är asbra...
sen blir det bara utdraget när dom kommer ut därifrån... =/
annars håller jag med!

2007-11-20 @ 07:45:20
URL: http://theresesilen.blogg.se

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback