Lördagkväll=)

Ja, det blev utgång. Stadt, finelly! Rådissen August! Jag och Therese höll ihop hela kvällen ;) Vi dansade loss på dansgolvet men jag kunde inte hålla mig för skratt när jag såg alla "sexiga" tjejer som dansade så utmanande. Mahahahaha! Fuljävlar.
 Kvällens roligaste:

  •  När en kille kom gående med blicken rakt på mig, sen när jag tittade upp så tvärvände han och slog ner blicken som om han skämts för att ha glott. Hahaha
  • När en medelålders man shakade sin lurviga bakom Thess på dansgolvet. =D
  • Den gråtade tjejen på Subway. Moahahaha
  •  När de "sexiga" tjejerna dansade sina "utmanande" danser, som inte kan liknas med någonting annat än kråk-dansen. XD

 Kvällens höjdpunkter: 

  • När jag och Therese bestämde oss för att äta. X)
  • När vi dissade Zapatas och gick till Subway och åt istället. =)
  • Den trevliga Subway-killen. =)
  • Subway is the shit helt enkelt!

 Ja, vi gick dit och åt och killen fick typ göra hela min macka efter sina egna erfarenheter:

"Vad vill du ha på då?" "Jaa...Ta vad du tycker." "Vad vill du ha för dressing då?" "Jaa, vilken tycker du?"... Hahaha. Och först när vi kom in så frågade han om vi haft en bra kväll. Neee, svarade jag nyktert. ;D Sen när jag fick min macka så sa han "Hoppas att din kväll blev lite bättre nu iallafall." "Jaaaa =)" Svarade jag. Hahaha, trevligt folk.
Sen kom en tjej in som hade glömt sin väska tidigare, "Buäääh, buäääh, har ni sett min väska?" Typ. Hahahaha! Kunde inte hålla mig. Sen blev jag tvungen att fråga Therese om jag var en ond människa. Svaret blev ja. ;)


Sen fick vi skjuts hem av Anders, som också blev tvungen att skjutsa hem ett pucko. *jag-nämner-inga-namn*.
Sen låg jag och Thess och pratade i hennes säng tills klockan blev sex. Haha, sen bestämde vi oss för att sova. Fyra och en halv timma senare klev vi upp. Nyss åt vi frukost (nyss och nyss, för en stund sedan) :Mackor och apelsin och kiwi. =) Och pepparkaka! Mmmm, vaknade med lukten av nybakade pepparkakor och bullar. Jag vill också baka nu! =)   Sen kom min mor och hämtade mig för jag har plugg att göra. ;)


Ja, så nu ska jag träna in min monolog, läsa svenska, läsa lite i min bok tror jag, och äta mormors tigerkaka med juice till ! =)


\\
Over and Out

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback