Isbit

Jag sitter nu i stugan och fryser arslet av mig! För att någon har tagit elementet så det är nog minusgrader här inne. Fy fan vad jävligt! GAH!! Och, kan någon snälla förklara hur en bh "försvinner"? Ja, en ny också, bara poff!, borta! Jävla äckeldhgtlksnjisrthiaseaghakjrgaecfkjgsi!! Jag hatar dig!
Blääääääääääääääää! Jag var på så bra humör imorse sen nu när jag kom hem så vändes allt upp och ner!  Tänk själv: Man har varit borta ett tag så kommer man hem till ett stökigt, kallt rum där allt är i oordning (Men när jag lämnade stugan så var allt tipptopp!!) Jävla gfhsajgfkjahggda!!
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
Äckeljävlalivhelvetesfanshelvetesjävlafanskap!!!!!!!!!!
Sluta jävlas någon gång!!!!

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback