Woooosh!

Vilken dag.
Cyklat, badat, ätit, tvättat hund.
Ojojoj!
Nu är det nog dags att äta igen tror jag!  Haha

Cyklade ner till Sörfjärden och badade med Denise och Melissa, det var inte så varmt i vattnet.
Men kul.

I lördags umgicks jag med Amanda, Tess och alla.
Vi skulle ner på puben men det var bara Peter, Pär och Jimmie som hade legg så vi, "tjejerna", gick ner till stranden och badade istället. Och vi spelade in filmer!
"Jag är en liten pelikan, Som bara käkar organ, Ha den äran, Ha den äran, Du är min middag!" -Amanda blev nog fullast av alla.


Igår var jag bara hemma och kollade på Kill Bill vol2. Måste säga att Tarantino is the man.




Musik NU säger jag!

____________________________________________

Pressure! Pushing down on me, Pressing down on you.
____________________________________________

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag älskar Kill Bill filmerna!

2007-08-02 @ 20:55:42
URL: http://theresesilen.blogg.se

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback