Juldagar, juldagar..

Ja. Julafton spenderades hemma och hos mormor och morfar (som vanligt <3) ;)
Sen åkte jag upp till Jimpan där folk satt. vi spelade kort, sen drog vi till Pär och spelade ett spel som Nathalie hade fått i juklapp "tjejer vs killar" eller något liknande hette det. Ja, och vilka vann? Vi såklart. =D Har bilder också som jag tänkte ladda upp på bilddagboken men det fungerar inge bra. Tar typ sju minuter att ladda upp en bild. Tar det en annan gång när inte så många ska ladda upp sina julbilder. För jag fick en digitalkamera i julklapp!!! <3<3<3<3
Juldagen: Jag + Therese satt här hos Jimpan och förfestade lite smått, sen drog vi in till Hudik. Upp till Marie en svöng, men gick lika snabbt igen. In på bockarna, där det blev klassträff tror jag! Hahaha, men Mona du är snygg! (Blondie!)
Japp, sen skulle vi äta... Jag säger inget mer, (vi väntade på mat i en timme eller nått! Beställde kebab och pizza, gick därifrån med två kebabrullar!)
Idag har jag ätit chips och dipp! Mumma! X) Haha.
Har suttit och pillat på min sproilans nya iPod!! YES, FÖR JAG FICK EN SÅN!!! XD  Älskar!  Och jag fick äntligen ett fint överkast som jag önskat mig hur länge som helst!! ♥ Tack för mina fina julklappar mamma, pappa, Jimmie och allihopa!! Jag älskar dem!! =)


\\

Over and Out!


Kommentarer
Postat av: Monie

hahaha du lyckas alltid nämna mig på nåt vis!

2007-12-29 @ 00:38:26
URL: http://monaandtheholygraal.blogg.se

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback