Döckti!

Fan, ja jag är väldigt duktig.
;D
Inatt har jag legat och feberfrossat och det gör ont i hela kroppen, men likförbannat makade jag mig upp till skolan, gjorde matteprovet, redovisade religionen, skippade idrotten dock, åkte hem, ringde till Roffes och sa att jag är sjuk, och nu! Alldelens precis nu är jag klar med Kulturhistorian! Fy i helvete vad skönt! Nio sidor! Skrivaren har ett eget liv så jag var rädd att hon inte skulle spotta ut rätt papper, men hon tog sig i kragen till sist! Nu ska jag lägga mig och vila tror jag, innan jag får hjärtfel. Eller jag ska kolla alla mina osorterade cd-skivor. =D Jag har x antal (matten har satt sig i hjärnan! Så bra gick det inte på provet!) skivor utan fodral som jag nu skall kolla igenom och skriva en lista på. X)  Är det något jag gillar så är det listor. Haha. Jag vet inte varför. Det känns så organiserat. Jag är organiserad. Har dock släppt lite på det, jag minns när MiaMarie (fyller 18 idag, Grattis!) jävlades med mig och sprang omkring och gömde mina dvd-skivor så jag blev galen på henne. Hahaha, fan vad fult XD "Nej, den är på fel plats!!" Haha, överdrev kanske lite väl då.  ;D



image2
Det här är fan högskolematerial! X)

\\

Over and Out

Kommentarer
Postat av: Mia

Så skrivaren är en hon? Ja, du är ju du också. Organiserad är ditt mellannamn.

2007-12-18 @ 23:25:31
URL: http://mialundholm.blogg.se

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback