Städdag!

Japp! Idag är det städdag! Kände att det var nödvändigt eftersom, ja, det ser förjävligt ut härinne! Kläder överallt, små dun och dammtussar överallt och i just detta nu så klättrar det en liten spindel på min dataskärm (ja, det är sant).
Så jag tog tag i det och har alldelens precis plockat upp kläder som forslats vidare till tvättkorgen, och sugit upp damm så nu ser det någorlunda bra ut. Skall kanske plocka lite småsaker, men vem orkar det?  Blä.
Och självklart ska det bli fint väder imorgon! Det är ju absolut inget fel med det men jag hade planerat att åka in till staden med mor, men nu kommer hon vägra. Blää! Jag vill "shoppa-festa shoppa-festa hela-dagen-lång!"  Hahaha, Amandas vackra toner klingar ännu i mitt huvud!  =)


\\

Over and Out, my back hurts.

Kommentarer

Släng in en kommentar ;)

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback